Welcome
Welcome to <strong>Flerkulturelt.com</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Valg 2007!

Siste nytt fra hele verden. Her kan du kommentere eller lese kommentarer andre har skrevet om forskjellige temaer.

Valg 2007!

Postby flerkulturelt on Sat Jun 23, 2007 10:54 am

Det er kommune og fylkesvalg i år. Det er mange personer med flerkulturelt bakgrunn som er kanidater til å bli valgt inn. Mange av dem har vi savnet i debatter og i media . Kan de representerte oss?
Last edited by flerkulturelt on Sat Jun 23, 2007 10:41 pm, edited 1 time in total.
flerkulturelt
Site Admin

Valg 2007

Postby Ahmed on Sat Jun 23, 2007 10:39 pm

Det er mange såkalte innvandrer kanidater i år også. Disse representerer ikke meg og mange flere. De er kun opptatt av seg selv og familien sin. Ser dem aldri i debatter som gjelder flerkulturelle saker.

Jeg vil stemme på parti som jeg mest er enig i og ikke på en innvandrer kandidat som brukes som pynt i valgkampen.
:shock:
AHMED
Ahmed

Stem!

Postby Sabi on Wed Aug 08, 2007 9:07 pm

Jeg oppfordrer alle til å stemme !
Sabi

Stem!

Postby SaOle on Sun Sep 02, 2007 8:02 pm

Jeg oppfordrer alle til å bruke stemmerett.
Ellers vinner F.
SaOle

Return to Nyheter