Welcome
Welcome to <strong>Flerkulturelt.com</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Offentlig rasisme – Når våkner politikerne?

Siste nytt fra hele verden. Her kan du kommentere eller lese kommentarer andre har skrevet om forskjellige temaer.

Offentlig rasisme – Når våkner politikerne?

Postby flerkulturelt on Wed Aug 08, 2007 8:53 pm

Det er ikke lenge siden Obiora døde og krav om at rasismeanklager mot politiet ble fremsatt. Nå er ambulanseansatte og politiet igjen i søkelyset. Ambulanseansatte nektet å frakte en skadet mann Ali til sykehuset. Han er alvorlig skadet og nå innlagt på sykehuset. Vi har fått hendelse fra mange personer fra innvandrermiljøet som har vært utsatt for rasisme alt fra håndverkene til personer som jobber i offentlige. Det bør settes et utvalg som kartlegger omfanget av rasisme i Norge. Vi er ikke tjent med at en stor gruppe føler seg diskriminert av offentlige norge.
flerkulturelt
Site Admin

Opplever rasisme hverdag!

Postby Sabi on Wed Aug 08, 2007 9:04 pm

Helt enig med dere. Jeg møter rasisme når jeg bestiller rørlegger. Han har ikke tid neste 4 uker. Ringer min norske kjæresten får vi tid dagen etterpå. Har opplevd dette hos flere andre yrkesgrupper. Folk vil ikke sitte sammen med deg på t-bane. Her må det gjøres noen mer enn utvalg og rapporter.
Sabi

Return to Nyheter